Mototehnika hooldus.

 

Iga tehnika vajab korrapärast hooldust. Olgugi tegemist vähe kasutust leidva motoriseeritud luuaga ehk rahvakeeli lehepuhuriga, lühikese hooajatõttu vähe kasutust leidva mootorkelgu või ekstreemsemates oludes kasutatava ATV-ga.

Ekspluatatsiooniaja ehk normaalse hooldusvälba ja kasutustingimused määrab iga tootja oma toote eripärast lähtuvalt eraldi.

Sõiduki või seadme tegelik hooldusvajadus sõltub suuresti siiski selle tegelikust kasutustingimustest ja sagedusest, seetõttu tuleb endal sellele samuti tähelepanu pöörata.

Näiteks, kui tootja on määranud hooldusvälba sõiduki või seadme tavapärase kasutamise põhjal ehk nii öelda kodustes tingimustes kasutamiseks. Kuid kui sõidukit kasutatakse hoopis igapäevaselt tööriistana ettevõttes või operatiiv- või võistlussõidukina ekstreemsemates oludes vajab seade või sõiduk kindlasti tihedamalt hooldust ja ülevaatust.

Alati tasub aga kinni pidada ühest kindlast reeglist. Sisepõlemismootoriga sõiduk või seade vajab hooldamist vähemalt kord aastas. Kui sõidukit kasutatakse vähem, kui etteantud hoolduvälp töötundides või kilomeetrid ette näeb, tuleb siiski seda kord aastas hooldada.

Miks tuleb hooldada enda sõidukit või seadet vähemalt kord aastas, kui seda praktiliselt ei kasutata?
Seadmes kasutatavad määrdeained, eriti kütus aegub ehk vananeb. Kütuse lagunemisel tekkivad jääkained võivad põhjustada kütusepumba või karburaatori ummistusi. Seljuhul tuleb need elemendid välja vahetada, mis võib osutuda kulukamaks, kui õigeaegne hooldus.

Hoolduse määravaks teguriks on mehhaaniku ehk hooldaja teadlikkus konkreetse seadme või sõiduki ehituse, elementide ja tööpõhimõtete kohta. Sama oluline on omada õigeid töövõtteid. Selleks peab töökoda olema varustatud vastavate tööriistadega ning keskkond olema hoolduseks hästi valgustatud ja puhas.

Igal seadmel ja sõidukil on omad eripärad, mistõttu on oluline, et mehhaanik, kes seda tööd teeb tunneks sõidukit või seadet. Hästi informeeritud mehhaanik, kes omab õigeid teadmisi ja töövahendeid suudab optimaalselt valida seadme elementide hoolduse järjekorra nii, et hooldusele kuluv aeg oleks minimaalne. Samalajal saab sõiduk või seade tootja poolt ettenähtud täieliku korrapärase hoolduse.

Seadme mootoriõli vahetus ei ole võrdne seadme hooldusega!

Õhufiltri puhastamine või õlivahetus ei võrdu seadme ega sõiduki hooldusega. Mehhaanik kontrollib või hooldab ühes 500 cm3 töömahuga 4×4 CFMOTO ATV hoolduses üle 70 detaili või komponendi lähtuvalt mudeli eripärast. Sellest tulenevalt võime öelda, et õlivahetusest siiski tervet hooldust ei saa kirja märkida.   

Oskamatult või teadmatusest teostatud hooldus võrdub teostamata hooldusega. See võib põhjustada seadmele lähitulevikus pöördumatuid kahjustusi, mis omakorda võib ohustada seadme kasutajat.

Mototehnika hooldus

Miks valida oma hoolduspartneriks MOTOHOBI OÜ?

  • Motohobi OÜ on spetsialiseerunud aia- ja mototehnika hooldusele juba aastaid;
  • Motohobi omab suurt varuosade laoseisu kohapeal, mis võimaldab Teile kiiremaid lahendusi;
  • Meie meeskonda kuulub 7 oma ala spetsialisti, kes omavad antud spetsiifikaga pikaajalist töökogemust;
  • Lisaks pikaajalisele töökogemusele on meie meeskond saanud tootekoolitused tootjatelt: ECHO, CubCadett, MTD, SMC, CFMOTO, WORX, Doohan ja NB Quality;
  • Motohobi hooldab kõiki enam levinud mopeede, mopeedautosid, mootorrattaid, mootorkelke, ATV-sid, murutraktoreid, hooldusniidukeid, mootorluudasid, saage, trimmereid ja palju muud;
  • Motohobi OÜ omab kvaliteetseid töövahendeid ja töökeskonda;
  • Vajadusel pakume sõidukite transporti hooldusesse ja tagasi.
Motohobi motokeskus asub Kassisilma tn 6

Aegade broneerimiseks hooldusesse helistada tel: +372 749 3391