Müügitingimused

  1. Müügitingimuste kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad Motohobi.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Motohobi OÜ (edaspidi Motohobi.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Motohobi.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Motohobi.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

  1. Tooted ja makseinfo

2.1 Kõik hinnad Motohobi.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 22%.
2.2 Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral on Kliendil võimalik ühendust võtta Motohobi.ee klienditeenindusega telefonil +372 749 3391.
2.3 Tasuda on võimalik Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop panga klientidel. Arveldamine toimub eurodes.
2.4 Pakutavad maksa hiljem lahendused: ESTO järelmaks, ESTO ’ Tasu 3 võrdse osana. Ilma ühegi lisatasuta. ’, ESTO ’ Osta nüüd ja maksa hiljem!’ ja LHV järelmaks.
2.5 Maksekeskuse kaudu on võimalik tasuda Eesti, Läti, Leedu, Soome pangalinkide kaudu ja krediitkaardimaksed.
2.6 Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Alates 99€ tellimusest on transport Kliendi jaoks tasuta. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel..
2.7 Motohobi.ee jätab endale õiguse loobuda veebipoest tellitud kaupade müügist juhtudel kui kauba hind või muu informatsioon ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu veebipoe süsteemis.

  1. Tellimuse vormistamine

3.1 Tellimuse vormistamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Ostukorvis on võimalik veenduda soovitud toodete õigsuses, valida sobilik transpordiviis ja suunduda maksma.
3.3 Sooduskoodi olemasolul on võimalik see rakendada ostukorvis.
3.4 Kassa lehel tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad, valida sobiv makseviis ja sooritada makse.
3.5 Arve kinnitatakse ning saadetakse Kliendi poolt registreeritud e-mailile.
3.6 Tellimus saadetakse välja esimesel võimalusel peale ülekande laekumist Motohobi.ee arvelduskontole.
3.7 Tellimisega toodete puhul võetakse Kliendiga ühendust kui on vajadust lisainformatsiooniks.
3.8 Tellimisega toodete puhul on Kliendil võimalik saata päring soovitud toote kohta. Motohobi vastab Kliendi päringule esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.
3.9 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  1. Transport

4.1 Tellimuse toimetab kohale kuller. Soovi korral saab kauba kätte ka Motohobi kauplusest aadressil Kassisilma tn 6 Räni alevik, Kambja vald Tartumaa 61708 (lahtiolekuajad E – R 09:00 – 18:00 / L 10:00 – 14:00).
4.2 Kaubale ise järgi tulla soovinud kliendiga võetakse ühendust ning teavitatakse, kuna tellimus on järele tulemiseks valmis.
4.3 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.4 Pakid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul. Maksimaalne kauba kohaletoimetamise aeg Eesti piires on 7 tööpäeva. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
4.5 Motohobi.ee veebipoest on võimalik tellida transporti Eesti, Läti, Leedu ja Soome piires.
4.6  Lisainformatsiooni saamiseks palun võtta ühendust Motohobi klienditeenindusega meiliaadressil info(@)motohobi.ee või telefonil +372 749 3391
4.7 Motohobi.ee ei vastuta kohaletoimetamise viibimise pärast juhul, kui viibimine ei ole tingitud asjaoludest, mida Motohobi.ee ei saanud mõjutada ega ette näha. Kehtib ka tellitavate toodete tarneaja puhul.

  1. Tagastamisõigus

5.1 Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.3 Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis. Kaupa ei tohi kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info(@)motohobi.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
5.5 Motohobi.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.6 Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Transpordiga seotud kulutused ei kuulu tagastamisele.
5.7 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
5.8 Motohobi.ee omab õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

  1. Vastutus

6.1 Motohobi.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutate Motohobi.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
6.2 Juhul kui Motohobi.ee ei suuda tellimust täita, teavitab ta Klienti sellest ja tagastab kliendile tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Võib juhtuda, et toode on meie laost otsa saanud ja toodet ei ole võimalik uuesti tarnida.

  1. Vääramatu jõud

7.1. Motohobi.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Motohobi.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

8.1 Motohobi.ee veebipoe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
8.2 Motohobi.ee edastab vajalikud isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et tellimus Kliendini toimetada.

  1. Pretensioonide esitamise kord

9.1 Motohobi.ee vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Motohobi.ee kohustus.
9.2 Motohobi.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi kuid mitte tootepakendi puudusi.
9.3 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Motohobi Kliendile kauba eest tasutud summa Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist, puuduste kontrollimist ja tuvastamist. Garantiikorras kauba vahetamisel tasub Klient postikulu.
9.4 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info(@)motohobi.ee  pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.5 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.6 Kliendil on võimalik pöörduda ka Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Motohobi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.

 

Shopping Cart
Scroll to Top