SSV ehk bagi – adrenaliin algab siit

SSV(bagid) ehk side-by-side vehicle on üks kõige lõbusamaid ja mitmekülgsemaid sõidukeid, mida saad täna leida. Nagu nimigi ütleb, istuvad juht ja kaassõitja kõrvuti – see tähendab, et iga kurv, hüpe ja mudaauk saab jagatud emotsiooniks. See pole lihtsalt maastikusõiduk – see on adrenaliin, vabadus ja puhas sõidurõõm. SSV-ga saad minna kohtadesse, kuhu tavaline auto ei jõua – metsaradadele, kruusateedele, mägedesse või lausa liivaluidetele. Rool, pedaalid ja tugev raam tagavad kontrolli ja turvalisuse, samas kui vedrustus ja jõud teevad iga sõidu nauditavaks elamuseks.Olgu eesmärk lõbus nädalavahetuse seiklus, sõpradega metsaralli või perega looduses aja veetmine – SSV on loodud selleks, et elu ei jääks ühe tee peale kinni.

Vali oma uus CFMOTO SSV:

Tänapäeva SSV tehnoloogia äratab maastiku ellu

Tänapäeva SSV-d ehk bagid on tehnoloogiliselt väga arenenud masinad. Nende mootorid võivad olla erineva kubatuuriga, ulatudes 400 cm³ -st kuni üle 1000 cm³-ni sportlike mudelite puhul. Mootorid on tavaliselt neljataktilised ja vedelikjahutusega, mis tagab töökindluse ka ekstreemsetes tingimustes. Kiirendus, pöördemoment ja jõuülekanne on optimeeritud nii, et sõiduk suudaks toime tulla järskude tõusude, kiviste radade ja sügava mudaga. Enamikul mudelitest on võimalus valida kahe- ja nelikveo vahel, et sõitja saaks sõltuvalt olukorrast ise otsustada, kui palju veojõudu ta parasjagu vajab. Tänapäeva SSV-de nelikveosüsteemid on sageli elektrooniliselt juhitavad, mis tähendab, et süsteem suudab automaatselt reageerida libedusele või takistustele, parandades seeläbi stabiilsust ja juhitavust.

Vedrustuse osas on SSV-d saanud inspiratsiooni rallimaailmast. Paljudel mudelitel kasutatakse topeltõõtshoovadega sõltumatut vedrustust ja reguleeritavaid amortisaatoreid, mis võimaldavad sõidukil sujuvalt üle hüpata aukudest ja kivistest lõikudest. See ei ole ainult mugavuse küsimus, vaid ka ohutuse ja kontrolli tagamise aspekt. Mida paremini vedrustus töötab, seda kindlamini püsib sõiduk teel, eriti suurel kiirusel või ebatasasel pinnasel. Elektriline roolivõimendi ehk EPS, ketaspidurid kõigil ratastel ja madal raskuskese tagavad, et SSV oleks juhitav ja reageeriv ka pidevalt muutuvates oludes.

Uued SSV-d(bagid) – Turvalisus, mugavus ja disain ühes paketis

SSV üks suur eelis võrreldes ATV-ga on selle stabiilsus ja turvalisus. Kuna sõidukil on neljarattaline laia teljevahega raam, on ümberminekuoht väiksem. Lisaks ümbritseb sõitjaid turvapuuri sarnane raamkonstruktsioon, mis pakub kaitset juhuks, kui sõiduk siiski ümber läheb. Enamikul mudelitel on ka turvavööd, tugevad istmed ning võimalus paigaldada uksi või külgedele kaitsmeid, mis lisavad täiendava kaitsekihi. Tänapäevased SSV-d on sageli varustatud ka katuse või isegi täieliku kabiiniga, mis muudab need ilmastikukindlamaks ja võimaldab sõita aastaringselt. Mõned mudelid on saadaval isegi soojendusega kabiiniga, mis teeb neist suurepärased lõbusõidu masinad talvisel hooajal.

Tehnoloogia areng on toonud SSV-desse mitmeid mugavuslahendusi, mis veel mõni aeg tagasi olid vaid autode pärusmaa. Näiteks digitaalsed armatuurlauad, mis kuvavad kiirust, pöördeid, temperatuuri ja aku seisundit, on nüüd saadaval reeglina juba standardvarustuses. Tipptasemel mudelitel on puutetundlikud ekraanid, Bluetooth-ühenduvus ja isegi GPS-süsteemid, mis aitavad sõitjatel navigeerida tundmatutel radadel. Mõnedel sportlikel versioonidel on lisatud sõidurežiimid nagu Sport, Work ja Trail, mis muudavad mootori ja veosüsteemi reaktsioonid vastavalt vajadusele. Sportlik režiim annab rohkem jõudu ja tundlikuma gaasipedaali, töörežiim aga keskendub sujuvale ja kontrollitud liikumisele madalatel kiirustel.

CFMOTO ZFORCE Z10 | Motohobi

SSV(baggy) kasutusvõimalused: seiklus ja vabadus

Paljud inimesed kasutavad neid adrenaliinirikka maastikusõidu harrastamiseks või looduses seiklemiseks. Kuna SSV sarnaneb juhtimisstiililt autoga, on sellega mugav sõita ka inimestel, kes ei ole varasemalt maastikusõidukiga sõitnud.

Disain on samuti teinud läbi suure arengu. Kui varasemalt olid SSV-d pigem praktilise välimusega, siis nüüd pööratakse palju tähelepanu ka esteetikale ja ergonoomikale. Masinad näevad välja agressiivsed ja sportlikud, nurgeliste kerepaneelide ja LED-tuledega, mis rõhutavad nende jõulist iseloomu. Juhiiste ja juhtimisseadmed on paigutatud nii, et kõik oleks mugavalt käeulatuses. Sõiduki rool on reguleeritav, istmed on ergonoomilised ja sageli ka polsterdatud, et pikem sõit oleks nauditav. Salongi kujundamisel on tähelepanu pööratud sellele, et sõidu käigus tekkivat mustus ja pori oleks lihtne puhastada, sest maastikusõidu puhul on see paratamatu osa kogemusest.

SSV-de lisavarustusvõimalused on peaaegu lõputud. Neile saab paigaldada vintse, LED-tulepaneele, haakekonkse, katuseraame, kohvreid, lumesahkasid või isegi helisüsteeme. Tutvu kindlasti erinevate lisavarustusega . Paljud tootjad pakuvad originaalseid lisatarvikuid, mis muudavad sõiduki veelgi funktsionaalsemaks. Näiteks talveks võib lisada soojendusega istmed ja klaasisoojenduse, suveks aga eemaldatavad uksed ja võrkseinad, mis lasevad rohkem õhku sisse. Need valikud annavad kasutajale vabaduse kohandada sõidukit vastavalt hooajale ja isiklikele vajadustele.

Z10 Z10-4 bagi | Motohobi

Kütusekulu ja hooldus on samuti olulised aspektid, mida tänapäeva SSV tootjad on püüdnud optimeerida. Kuigi mootorid on võimsad, on paljud neist konstrueeritud võimalikult ökonoomseks, et tagada pikem sõiduaeg ühe paagitäiega. Hooldusintervallid on pikenenud ja ligipääs varuosadele on reeglina lihtne tänu kohalikele edasimüüjatele. Sageli pakuvad edasimüüjad ka hooldusteenust, mis muudab SSV omaniku elu tunduvalt kergemaks. Lisaks on paljudel mudelitel elektrooniline diagnostikasüsteem, mis annab märku, kui mõni komponent vajab tähelepanu. See aitab vältida suuremaid rikkeid ja tagab, et sõiduk püsib töökorras ka intensiivsel kasutamisel.

Kuna SSV-d on muutunud populaarseks ka linnalähedaste alade elanike seas, on paljudel kaasaegsetel mudelitel saadaval tänavalegaalsed SSV versioonid, mis vastavad liikluseeskirjadele ja on varustatud vajaliku tehnikaga, et sõiduk arvele võtta. See tähendab, et neid saab kasutada nii maastikul kui ka avalikel teedel. Selline paindlikkus on muutnud SSV-d paljude inimeste jaoks asendamatuks transpordivahendiks, mis ühendab endas töökindluse, lõbu ja praktilisuse.

Tänapäevane SSV on rohkem kui lihtsalt sõiduk. See on kogemus. SSV ühendab mehaanilise jõu, tehnoloogilise täpsuse ja looduse vallutamise vabaduse. Sõit SSV-ga pakub midagi, mida tavaline auto ei suuda: otsest kontakti maastikuga, adrenaliini ja tunnet, et iga tee, iga künka ja iga kurvi taga ootab uus seiklus. Olenemata sellest, kas seda kasutatakse tööks, hobiks või lihtsalt nädalavahetuse põgenemiseks linnast, on SSV muutunud sümboliks vabadusele ja mitmekülgsusele. Tänu oma vastupidavusele, võimsusele ja kasutusmugavusele on see sõiduk, mis suudab täita väga erinevaid rolle.

Valmis oma uuteks seikluseks? Leia endale sobiv CFMOTO SSV(bagi)!

Tõeliseks pärliks CFMOTO valikust toome kindalsti välja: CFMOTO zforce z10 turbo. Tutvu mudeliga lähemalt!  

Shopping Cart
Scroll to Top

Meie veebileht kasutab küpsiseid.

Kasutame enda ja kolmandate osapoolte küpsiseid. Osad neist on vajalikud lehe toimimiseks ning neist ei saa loobuda, teised on valikulised ja aitavad parandada teie külastuskogemust meie veebilehel. Täpsemalt saad lugeda tingimusi siit ➤